Wednesday, January 26, 2022

初吉終亂

自一月起,美股幾乎跌個不停。升市時唔駛你講係人都識坐貨,咁跌市又應該點﹖

跟財演說完港股已死之後恆指幾乎是馬上反彈一樣,跌市當大家止蝕離場一片愁雲慘霧之際,大概就是博反彈的好時機。

雖然我咁講,不過我係唔會博反彈嘅。相反,我會趁反彈慢慢減持。

俄羅斯萬一打烏克蘭,對股市有乜影響﹖最差嘅後果係西方全面制裁,而制裁俄羅斯最大影響,就係能源價格被推高,然後加劇通脹。不過,俄羅斯佔全球能源供應太大,以今時今日美國及北約的軟弱,未必願意承擔這個後果。普京當然都係睇準呢點,唔係點會落手。

另外中國亦可能趁機突襲台灣,博大霧呢家野,我地呢啲蟻民真係唔好估。

不過,打仗對股市嘅影響從來都係短期嘅,到最後,可以預計嘅都只係加息問題。而現時股市估值偏高,一旦修正,對大部分人嘅股票portfolio或多或少會有影響。

我自己預計,納指大約回到萬五點左右,應該又會再繼續跌過。不過估點數從來都係好戇居嘅事,正確做法係逐步減持,唔好估。大方向睇淡,係我唔博反彈嘅原因。

持倉方面,領先嘅科技股我認為還是不要全面清倉較好,適量減持即可。二三線股則最好全面清倉。行業方面,最近除了銀行股,冇乜心水。至於保險股,相信還要點時間吧。

加密貨幣近年很流行,我一啲興趣都冇。原因有二。其一係因為我唔識背後嘅價格邏輯,唔識嘅野自然唔掂。其二係,佢同黃金一樣,冇息。加息週期買冇息嘅資產,你嫌錢腥不妨分啲俾我。

最後講講恆指。皆因被朋友埋怨太早轉MPF錯過了反彈。但我維持原判,以現時嘅基本因素睇,港股仍然冇運行。Time the market從來難,認清大方向及早部署,比逐個小波幅去捕捉,容易得多。

No comments:

Post a Comment