Sunday, August 7, 2016

知易行易的投資方法

如果有人或開班授徒,或茶餘飯後傾囊相授,你必須記住,一個人投資分析的方法可以有很多種,但會教人的,只有以下兩類:

1. 知易行難,教左你都用唔著,或極難用
2. 冇用的投資方法

至於好用又易用的投資方法存在嗎﹖當然存在,一句就講完:

買指數基金

手續費及管理費平,回報一般,方法極之科學。但你會買咩﹖會上網睇財經blog的人,點會買指數基金﹖我有堂兄十幾年前買落盈富,有閒錢就買落去,十幾年來,積埋積埋應該唔少,特點是,雖然知道我做金融,但他從不問我有關股票的事。我相信佢亦唔多會上網留意財經新聞。

此謂之廉頗式投資法,悶悶地贏,但大家總是覺得廉頗老矣,宜將剩勇追窮寇,而忘記城外是戰國第一殺人王白起。

老生常談,忽然提起,是因為女友說其妹於家中湊B悶悶地,想炒下股票解悶順便搵下外快,問下我意見。

我仲有乜說話好講。

No comments:

Post a Comment