Wednesday, July 19, 2017

Sunny optical (2382.HK)



cherry寫圖,我又寫下。

Sunny Optical盈喜後連升兩日。 我傾向覺得係peak out左。Uptrend line broken, 而且累計升幅都已經唔少。

但而家個市旺,大幅回落嘅機會唔大,可能短線回落後會橫行一段。

Fundamentals方面都係講左好多年嘅dual-cam同Vehicle-cam,奇在有sell side report連埋deep learning唻講,真係識就笑死唔識就嚇死。如果鏡頭關AI事,咁造鏡頭嗰塊玻璃都關。再講,車鏡炒左好多年喇,而家加個term又炒多一轉﹖

唔怪得阿媽教落炒飯要用隔夜冷飯炒。

BTW, 在下所屬公司冇持有2382長及短倉(真係失策...)

2 comments:

  1. 哈哈多謝Derek兄指教✨我哋圖失禮哂,網友信你好好多👍

    舜宇、端聲同Netflix近期都升到過哂uptrend,其中又以Netflix的cash flow同valuation最overrated~

    所以tech stocks我不敢多持,怕升得快仆得亦快😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好咁客氣,大家多多交流下心得。

      Netflix冇跟開唔敢講。

      瑞聲我一向唔係太鍾意,八字唔夾XD。

      Delete