Wednesday, July 21, 2021

Cup and Handle (3300.HK)

 


呢排港股最賺錢應該都算係呢隻中國玻璃(3300.HK)。圖形走勢亦係經典。杯型位置價格走勢幾乎完美,量的變化亦合乎要求。需要留意的是於突破點,公司市值大約只係二十幾億。

其實原本唔諗住講,因為牌照問題,唔方便喺度俾任何買賣建議。不過今朝收到個咁嘅SMS,我又真係唔抵得:


現價3.6,40%即係2.5先叫人買﹖水尾咯喎大佬。

而家買我自己就唔敢喇,但如果有貨想賣,我俾幾點大家思考下:

1. 前日幾間中資行一齊出報告推呢隻野。時間夾得咁啱就梗係roadshow完啦。拿不過又咁,當年sunny optical都係咁樣幾間外資大行一齊出buy report然後夾穿100蚊嘅,最後升到150左右先見頂。



2. 商品股始終波動大,風險高,都唔適合長期投資嘅。

3. Gap up嘅breakout應該睇高一線,但一輪大漲之後嘅gap up就要格外留神。

4. Breakout嘅日子係5月26日,到尋日,大約八個星期。啱啱好符合O'neil嘅建議最少持貨時間。

No comments:

Post a Comment