Monday, September 20, 2021

好,終於抆走個牌,可以寫多D野。

呢排都冇得唔講恆大,喂我真心想問,依家仲買嘅人其實真係乜野心態﹖你真係想賭不如去D網上賭場買大細好過啦,起碼win rate有48.6%左右。我識有人四蚊幫客入,而家都未肯止蝕,我祝佢仆街冚家剷。

買賣股票呢幾年,我慢慢領悟到一個道理,港股係用唻炒嘅,而美股係用唻買嘅。長遠而言,講投資價值,都係美股優先。現價係高,量力而為,睇唔清就唔好買,一買要買公司質素最好嘅,至於價錢,而家間間都貴架啦,真係嫌貴咪等下囉。成日都話,股市唔怕聰明人,但怕有耐性嘅人。

價值投資,我好贊同,但必須先揀好賽道。喺唔啱嘅market做價值投資,根本係死路一條。喺合理嘅環境做合理嘅事,就自然會賺到合理嘅錢。唔合理嘅market, 就等到佢合理先啦。

講到底,呢個世界有強姦冇焗賭,冇人會監你買股票嘅。

3 comments:

  1. "價值投資,我好贊同,但必須先揀好賽道。"

    Haha, this is very well said.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實拎D客嘅錢去賭,我係好睇唔過眼啦

      Delete
    2. 其實大部份人都無能力去睇咁多個市,你叫啲客去買VOO, EZU,EWJ嗰啲,個客又唔需要搵你!唯有做marketing,一直好似傳教咁,就一定有錢賺!

      Delete