Tuesday, April 11, 2017

投資護城河

 https://thestandnews.com/society/%E8%BF%91%E6%97%A5%E4%BA%8B%E6%95%85%E9%A0%BB%E9%A0%BB-%E6%B8%AF%E9%90%B5%E5%A4%9A%E5%90%8D%E9%AB%98%E5%B1%A4%E5%8E%BB%E5%B9%B4%E7%85%A7%E5%8A%A0%E8%96%AA/

投資應該冷血。越冷血,就越冷靜,越能夠斷絕七情六欲揀好股票,一切賭場妓院鴉片農場,來者不拒,可以幫投資者賺到錢嘅公司,就係好嘅公司。

價值投資有云,投資必選有護城河。護城河者,次一級的,是競爭者難以搶奪市場;高級的,根本不存在競爭對手。真人真事,在下訪問某H股上市公司管理層如何看待新上市的某同類公司時,一副不屑的口吻,一腔純正的普通話答在下曰:「(該公司)是我們的競爭對手嗎﹖」

港鐵的護城河就好唔錯。這個世界,提供優質服務然後業績良好的公司,不能算是好的公司。要服務差到無倫,日日俾人雕花拆蟹,業績仍然一路向北,才是真正的好公司。正所謂百戰百勝者,非善之善者也;不戰而屈人之兵,善之善者也。

港鐵就係一間服務越唻越差,投訴越唻越多,然後業績越唻越好嘅公司。你一路鬧,一路嫌貴,一路要繼續幫襯,然後佢一路加價,一路加人工,而馬時亨條契弟繼續對住你笑淫淫。錢咁好搵,我做佢應該會笑得再高興D。

(筆者所屬公司未持有上述股票)

2 comments:

  1. 哈哈~港鐵同領展,唔少人都係愈鬧愈買XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講起領展就嬲,好食嘅舖俾佢不停趕走哂=.=

      Delete