Sunday, June 6, 2021

2021下半年展望

Yellen 一個月內兩次打開口牌,美國通脹應該係比預期嚴重。

咁而家market就面對一大風險,就係Fed隨時提早加息,或者收水規模比預期早及大。

以上三項事但一樣發生,個市反應應該都會幾大,個市估值太高,都唔係今日先知。

都係梁錦松嗰句,有咁耐風流有咁耐折墮。上年靠放水泵起嘅市,總要面對潮退嘅一刻。通脹殺到嗰陣,都唔到你話怕個市跌就唔加息。到時就一地雞毛。

對香港雪上加霜嘅係,G7通過最低稅率,原本跨國企業走唻香港避稅嘅如意算盤再打唔響,而香港而家嘅所謂競爭力,加上移民潮嘅走資壓力,資產價格仲頂得幾耐,我就真係好懷疑。

簡單而言,總體市場估值過高,同時有明顯未足夠price in嘅市場風險。而家沽貨可能太早,但beta risk要點處理,就應該好好考慮一下。

No comments:

Post a Comment