Thursday, June 10, 2021

有價值地分享投資心得

失驚無神地無啦啦寫cup and handle,係因為facebook最近好多呢D所謂技術分析pop up。大部分就係寫拿我呢個位買入,呢個位賣出,短短幾多日賺左幾多%。言下之意就係你跟我搵食都可以X日賺到咁多%,所以歡迎大家訂閱我嘅patreon,多謝~(港姐tone)。

這種投資分享,於我而言根本毫無意義。原因係大部分人投資時面對的,唔係贏幾多錢嘅問題,而係一個個心理難關。點解買,點解而家買,點解唔係聽日買,點解買左今日唔沽,咁點解今日唔沽聽日又走去沽,等等。

分析持倉時嘅心理糾結,要比單純嘅操作步驟有用得多。原因係,我寫我嘅步驟出唻,然後你照跟,通常必死無疑。投資要配合個性,而且一般投資者,一個方法用幾次都輸錢,點都會質疑個方法係咪真係work。咁面對呢D自我質疑嘅時候,應該用乜野心情去看待,應該點樣繼續,到最後搵到適合自己嘅方法,先係投資嘅重點。

唔講呢D,一味就咁寫自己嘅操盤紀錄,我當嗰D真係你D本事唻,寫出唻除左你自己爽,同埋賺左訂閱費之外,我都真係唔知有乜野用。

No comments:

Post a Comment