Tuesday, June 8, 2021

Cup and Handle 淺談

唔知係咪因為成日開股票網睇股票嘅關係(唔好問我點解唔用bloomberg,我有苦衷),facebook成日彈D股票KOL嘅post俾我睇。然後我發現,其實大部分都係唔識睇,睇錯,同埋9up嘅。

特別係寫cup and handle,我好懷疑條友係咪睇完本書就話自己識然後求其揀隻股票畫條線喺下面,然後過幾日升左就拎出唻講。

我都唔敢話自己真係好識,不過前後研究左八九年,叫做識少少皮毛,可以分享少少心得,當然歡迎大家討論。

唔係唔想寫多,不過因為牌照關係,直接講邊隻股票係或者唔係乜野pattern,可能會被證監關照,所以就免喇。

Anyway, 睇圖有幾樣野,一定要注意嘅:

1. 初學者唔好心急實踐。睇圖炒股最常見嘅錯誤,就係你學左一個pattern之後,求其睇隻股票,你都覺得有嗰個pattern。呢個絕對係錯覺唻。你真係要試我唔阻止你,但請你先準備好錢。

2. Cup and Handle唻講,唔該,唔好用唻睇index,用cup and handle分析index嘅,佢一定係唔識扮識。

3. Oneil原著係用weekly chart睇,但我自己用落咁多年,都覺得真係要用daily先得,weekly有時太過簡化資訊唔夠,而且,你等weekend先睇,真係會過哂價位。

4. 股票嘅野冇百分百。就算你真係睇啱個pattern,佢都依然有機會唔升,甚至倒跌。睇圖係要睇機會率嘅。

5. 同理,隻股票個pattern係錯,唔代表佢唔會升。有D股票佢爆升就係唔跟pattern,你吹咩﹖

6. 睇Cup and Handle然後贏左20%你take profit,喂呢D講出唻識就笑死唔識就嚇死。搞番清楚先,個pattern唔係用唻俾你捉十幾二十 percent 波幅嘅,係用唻睇升浪。不過炒波幅嘅pattern我就冇研究喇,但總之就唔係Cup and Handle啦。

今次講住咁多先。

No comments:

Post a Comment