Friday, November 12, 2021

當股評人同你講港股已死

https://www.edigest.hk/%E6%8A%95%E8%B3%87/%E6%B8%AF%E8%82%A1-%E8%82%A1%E8%A9%95%E4%BA%BA-%E8%83%A1%E5%AD%9F%E9%9D%92-%E8%BD%89%E5%9E%8B-%E5%B7%B4%E8%8F%B2%E7%89%B9-326822/

阿媽係女人嘅事,當連散戶都已經晨咁早轉去美股,而家終於輪到全世界最後知後覺嘅股評人同你講港股難炒,你要小心唻個反高潮。

不過反高潮還反高潮,股評人終於同你講太陽其實係由東邊升起,唔代表你就要去懷疑太陽今朝係咪轉左由西邊升起。基本事實冇變就得。

港股呢幾年唻有三大問題,一直未有解決,估值當然越炒越低。

第一:年年都全球最大集資額,但整體市值同美股比就仍然望塵莫及。可想而知,新股攤薄資金嘅效應明顯,舊股市值自然炒唔起。

第二:年年咁大集資額,但唔好意思,the world is flat,真係稱得上全球最頂級嘅公司有幾多間﹖所謂嘅行業龍頭其實只係中國嘅行業龍頭,come on James,成日叫人有國際視野,你就忘記左炒股嘅人就最有國際視野。

第三:制度落後。好簡單,美股季報conference call,全程要開放俾投資者,事後放上網,懶得聽嘅seeking alpha有transcript。港股呢﹖你想聽conference﹖你係咪fund house﹖係咪大行sell side﹖唔係呀﹖記者﹖過主啦,俾你入唻咪即係全世界都知我公司D野﹖

連個申報網站,都仲係全部得PDF,我識programming就話識轉啫,一般散戶逐粒數入,睇份業績都慢過人,你入得數唻人地trade撚完喇。

港交所咁多年嘅問題就係香港咁多年嘅問題:一味靠黐大陸。搞公平﹖提升上市公司質素﹖唔好意思衡工量值唔包呢啲。

Anyway,反正我又唔係邊個,香港政府嘅野我講多幾句隨時又屈我犯國安法我都費事惹麻煩,我嘅睇法依然冇變:死左嘅魚都可以用唻醃鹹魚,鹹魚有鹹魚嘅食法,你唔好拎去原條蒸就得。

記住,港股係用唻炒嘅,而美股係用唻買嘅。留些少炒港股可以,主力股揀優質美股,賺多少隨緣,但起碼唔會蝕入肉。

No comments:

Post a Comment