Wednesday, November 3, 2021

從Tesla學到的事

Tesla升左咁多,我真心唔建議而家高追,不過唔高追,唔代表唔可以研究。相反,你可以學到好多野。

1. 買股票要贏錢,其實唔駛賭唔駛估,Tesla爆升,其實冇乜hidden information,呢十萬架車嘅單,唔係而家簽,遲早都會有租車公司同佢簽。我想講嘅係,好嘅公司,你就算唔知佢幾時升,總之你知佢總有一日會爆升嘅,唔駛太理時間點嘅。個價唔太離譜,你就買啦。

咁而家又唔高追﹖係呀,好股,揀橫行位入,心理壓力少好多。真係咁驚坐貨嘅,咪等佢創新高嗰日入囉,冇壞。坐到3-4成loss面不改容嘅,其實而家都可以,不過我自己就唔太受到咁解。

2. 咁點判斷一間公司好壞﹖基本財務報表當然要識睇。不過呢D hard fact都唔駛我喺度講喇。好嘅公司爆升,通常D product其實通街都知道好,而唔係有新product出嘅時候。

所以通常公司出新野,股價升完一輪就會跌番,睇呢D消息炒股,通常損手收場。正確嘅做法係搵一間公司product已經出左幾個月至年幾,反應好好,而股價終於升穿橫行區嘅。

Apple翻生爆升,係當年iPod已經賣到成行成市嘅時候,而唔係啱啱推出iPod嗰陣。Nvidia爆升,係已經壟斷左high end display card市場嘅時候,等等。

淨番嘅就係耐性,我估如果有買tesla嘅,呢幾日點都有諗過好唔好短期take profit嘅。老實講我都有諗過,但最後決定一動不如一靜。無他,心理上,拿住profit坐貨,比沽完之後高追容易好多。

真係唔識嘅,你買指數啦,10月至今標普都升左7.5%,幾和味。

No comments:

Post a Comment