Tuesday, November 2, 2021

Nov 2021

踏入11月,你睇港股仲係半死不活咁,另一邊美股科技龍頭業績繼續創哂新高,所有咩野印度神童乜星逆行嗰D證明錯哂。投資股市呢回事,與其相信神鬼同財演,不如信下自己嘅定力。當然,如果你投資嘅係港股,咁......你自作孽不可活,大陸D政策搞到風聲鶴唳你仲要走埋去,又怨得邊個﹖ 

Tesla

近排冇得唔講Tesla,我又塔兩句咀。我有朋友大約90嘅時候買落(即係未拆股前500左右啦你當),幾個月前問過我點睇,我話你反正咁平買落冇心理壓力嘅,坐過世啦。

我想講嘅係,我知道股票未來走勢同你嘅買入價係毫無關係嘅,但你嘅買入價絕對會影響你未來對該隻股票嘅判斷力。所以而家高追,我就真係唔建議,對我唻講,反正錯過左就等下一輪啦,急升緊高追好考心理質素嘅。

有揸貨,我就唔建議沽喇,除非你係近幾日先買,cost都高咁就自行判斷,我唔太識短炒冇乜好建議。不過長線持有嘅就繼續揸啦,回調我覺得都梗嘅,但幾時買番我自問就唔識,所以老老實實多一事不如少一事,朋友問親我,妖你咁平買,揸啦,問乜鬼丫,放番幾年拎出唻你買到樓添啦。

大市

美股而家牛市嘛,牛市講嘅唔係眼光,係定力。 忍得到唔好炒出炒入,坐優質美股,做正確嘅事,D錢就自然會唻搵你架喇。牛市最忌隨便話見頂沽貨,走左就隨時入唔番。

對我唻講,美股係用唻彌補港股嘅不足。港股最缺科技股,咁全世界頂尖嘅科技公司,就梗係喺美國啦,咁美股咪就買嗰D囉,中小價股我要買都真係買番港股好D,反正熟頭熟路,美股呢方面又冇乜優勢咁。

利率

至於利率,雖然大陸一日唔開關,航運費好難回落,航運唔回世界物流好難回復正常,不過fed應該都係疊定心水唔會加息架喇,短期丫嘛,所以都係一路mon住冇乜特別事D主力股就唔好搞佢就OK。

中概股

你鍾意啦。我就只會揀D唻short,而家絕對唔會long嘅。騰訊同阿里巴巴係仲係好好嘅,不過唔係而家咁解。

No comments:

Post a Comment